• vasario 17, 2015

Neabejotina yra tai, kad video medžiaga yra įtaigiausia medijos rūšis, tačiau tam, kad ji pasiektų žiūrovą turi būti kokiu nors būtu ištransliuota. Tą padaryti dar niekuomet nebuvo taip nebrangu ir efektyvu. Nuo 2014 metų kovo mėnesio Lietuvoje pasirodė galimybė reklamuotis pasitelkiant YouTube video reklamą. Didžiulis vartotojų srautas, nedidelė parodymo kaina bei galimybė taikyti savo žinutę į tikslinę auditoriją YouTube priverstinio peržiūrėjimo reklamą daro itin patrauklią smulkiajam verslui.

Iki tol video reklamą galima buvo realizuoti per televiziją, socialiniuose tinkluose, ekranuose esančiuose lauke, prie kasų, prekybos centruose ar pan. Lyginant šiuos sprendimus su video reklama YouTube, smulkiajam verslui pastaroji yra kur kas pranašesnė. Smulkiajam verslui reklama televizijoje dažnu atveju per brangi, ypač atsižvelgiant į tai, kad kartais yra pakankamai sunku pasiekti tikslinę auditoriją. Kalbant apie video turinį socialiniuose tinkluose, susiduriame su šiomis pagrindinėmis kliūtimis: vartotojas turi pats inicijuoti video reklamos peržiūrą bei  nemažai turinio iš viso nepasiekia tam tikros auditorijos dalies, dėl šios priežasties video reklama yra peržiūrima nedidelio kiekio auditorijos.

Lietuvoje YouTube vaizdų peržiūros tinklalapiu naudojasi net 55% visų Lietuvos gyventojų (TNS, 2014). Yra galimybė matyti vartotojų grįžtamąjį ryšį. Yra matoma visa statistika pagal kurią vėliau galima daryti tam tikras išvadas bei optimizuoti reklamos kampaniją. Už reklamą yra mokama tik tada kai ji yra peržiūrima visa, jeigu jos trukmė 30 s, o jeigu ji yra ilgesnė mokama tik tada kai peržiūrima virš 30 s.

Prenumeruokite naujienlaiškį ir gaukite informaciją apie video marketingą pirmieji.

Autorius – Ronaldas Burokas